Verbrand! - Reisverslag uit Tangkahan, Indonesië van Jasmijn en Emiel . - WaarBenJij.nu Verbrand! - Reisverslag uit Tangkahan, Indonesië van Jasmijn en Emiel . - WaarBenJij.nu

Verbrand!

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn en Emiel

17 April 2016 | Indonesië, Tangkahan

Tangkahan 12-4-2016

7.00uur aan het ontbijt! Yummie! Vandaag zijn we een stuk wezen hiken. En dat met 32 graden, ingesmeerd met zonnebrand en anti-muggenspray, and there we go, up at the mountain. Langs de olifanten gewandeld en uiteindelijk boven op de berg met tubes (grote dikke banden) de rivier afgegaan! Heerlijk eindelijk een beetje verfrissing. Tevens onze douche voor vandaag (want de douche in het huisje is koud en eigenlijk niet echt een douche te noemen). Langzaam gingen we stroom afwaarts en kwamen langs wilde apen, grote slangen, mooie vogels en andere wildlife. Uiteindelijk hebben we wederom bij een grote waterval gezwommen en overheerlijk geluncht. Na deze tocht weer aangekomen bij ons houten "paleis", en toen begon het pas een beetje door dringen, dat we waren veranderd in twee levende red lobsters! Natuurlijk was die ene keer insmeren 's ochtends niet voldoende dus moesten we letterlijk op de blaren zitten. Joh je weet wat Emiel altijd zegt; "rood wordt uiteindelijk bruin" haha. Anyway het was weer een geslaagd dagje. 'S avonds hebben we met de hele groep gezellig gegeten en biertjes gedronken! Goed bier, voor nog geen €2,-! Booyah!!
Jasmijn gaat naar mate we meer met de groep optrekken steeds beter Engels  spreken. Waardoor ze uiteindelijk in het Engels gaat nadenken, haha wie had dat gedacht!

• 18 April 2016 - 11:33

Runar:

Van alle verslagen... willen wij bij dit verslag toch echt wel de bijbehorende foto's zien:)!!!