Sunrise vulcano - Reisverslag uit Berastagi, Indonesië van Jasmijn en Emiel . - WaarBenJij.nu Sunrise vulcano - Reisverslag uit Berastagi, Indonesië van Jasmijn en Emiel . - WaarBenJij.nu

Sunrise vulcano

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn en Emiel

26 April 2016 | Indonesië, Berastagi

BEEEP!!! BEEEP!!! Goodmorning sir this is your wake up call. 3.30 uur it is! In alle vroegte vertrokken zonder ontbijt met de zaklamp in aanslag werkte we ons in het donker een weg naar de top van de vulkaan om naar de zonsopkomst te kijken. Na 1,5 uur klimmen naar boven in het donker en na weer wat kilootjes zweet minder was het wachten op de zonsopkomst. Helaas on the heat of the moment kwamen er wolken voor de zon waardoor we de sunrise niet echt helder hebben kunnen zien maar dat neemt niet weg dat we een waanzinnig uitzicht hadden over het bosrijke gebied en natuurlijk de krater zelf. Op weg naar beneden liepen we door de jungle, grotten en watervallen! Die we de heenweg niet hadden gezien omdat het donker was. Oftewel wederom een geslaagde hike. Eenmaal beneden aangekomen, eindelijk lekker ontbeten! Dat was wel nodig want na zo'n hike kunnen we je wel vertellen dat het lekker is om wat te eten! Hierna zijn we naar natuurlijke hotsprings geweest. Dit waren aangelegde zwembaden waarvan het water is opgewarmd door de vulkaan. Heerlijk na zo'n hike even ontspannen!